Zaměstnavatel je povinen provádět úkoly v prevenci rizik; tyto úkoly zajišťuje především svým odborně způsobilým zaměstnancem. Nemá-li odborně způsobilého zaměstnance a není-li sám odborně způsobilý, je povinen zajistit provádění úkolů v prevenci rizik prostřednictvím jiné odborně způsobilé osoby.

Nabízíme:

  • Audit stavu a dokumentace BOZP
    • zjištění shody stavu BOZP s legislativními požadavky,
    • v případě zjištění nedostatků stanovení opatření k nápravě,
    • navržení bezpečných pracovních postupů.
  • Identifikace rizik na pracovišti, stanovení možných následků, vyhodnocení míry rizika
  • Zavedení systému řízení BOZP popř. Integrovaného systému (životní prostředí, BOZP, PO, PZH, ...)
  • Zajištění výkonu odborně způsobilé osoby v BOZP
  • Přípravu podkladů pro komunikaci s orgány státního odborného dozoru v oblasti BOZP a pomoc při těchto jednáních
  • Vedení celkové agendy spojené s problematikou BOZP
  • Školení BOZP