BOZP
Zaměstnavatel je povinen provádět úkoly v prevenci rizik; tyto úkoly zajišťuje především svým odborně způsobilým zaměstnancem. Nemá-li odborně způsobilého zaměstnance a není-li sám odborně způsobilý, je povinen zajistit provádění úkolů v prevenci rizik prostřednictvím jiné odborně způsobilé osoby.
Nabízíme:
- Audit stavu a dokumentace BOZP
- zjištění shody stavu BOZP s legislativními požadavky,
- v případě zjištění nedostatků stanovení opatření k nápravě,
- navržení bezpečných pracovních postupů.
- Identifikace rizik na pracovišti, stanovení možných následků, vyhodnocení míry rizika
- Zavedení systému řízení BOZP popř. Integrovaného systému (životní prostředí, BOZP, PO, PZH, ...)
- Zajištění výkonu odborně způsobilé osoby v BOZP
- Přípravu podkladů pro komunikaci s orgány státního odborného dozoru v oblasti BOZP a pomoc při těchto jednáních
- Vedení celkové agendy spojené s problematikou BOZP
- Školení BOZP